Träningscykel racer sökes...

Diskussion i 'Torrevieja' startad av matte61, 28 februari 2016.

  1. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    HolaaKollar om det finns någon i Torre som har en skaplig racer till ett vettigt pris att sälja, jag kör nu på MTB men skulle vilja ha en racer att glida runt på, kollar på plats innan jag släpar ner en hemifrån...graciass
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Sds2490

    Sds2490 Medlem

    Blev medlem:
    14 oktober 2012
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, jag går i samma tankar. Det är klart det måste finnas i Torrevieja med omnejd, Spanien är ju ett mkt större cykelland än Sverige.
    Jag kommer att försöka hitta en när jag kommer ner i Mars nu och då gärna runt 250-400€.
    Lycka till med letandet.
     
  4. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    cykelköp

    Ok lycka till själv då..:) Vi kanske syns på vägarna där nere då...ska flänga runt några mil tänkte jagthumb
     
  5. Stef

    Stef Aktiv medlem

    Blev medlem:
    16 augusti 2013
    Inlägg:
    460
    Mottagna gillanden:
    99

Dela sidan

Laddar...