Tips om spanskastudier i Barcelona?

Diskussion i 'Skolor och Studier i Spanien' startad av [email protected], 24 september 2009.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. erik-brandt@hotmail.com

    [email protected] Ny medlem

    Blev medlem:
    24 september 2009
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag pluggar för tillfället men har tänkt ta uppehåll i ett år fr.o.m januari. Jag har tänkt läsa en spanskakurs i Barcelona i 3-4 månader och skulle vilja ha tips om några olika skolor? Har sonderat fältet och hittat lite olika prisklasser, bl.a. olé languages, där de erbjuder 20 lektioner/ vecka i 3 mån för ca 1000 euro. På DonQuijote får man betaöa det dubbla, och jag undrar om det är någon som har erfarenhet från t.ex. DonQuijote? Är det värt den extra kostnaden?

    Jag undrar också hur det är med att söka jobb i barca? Är det något jag helt kan sluta tänka på, med tanke på att jag kommer ner i mitten av januari vilket inte direkt är högsäsong? Finns det någon bra sida annars där man kan leta jobb, eller är det helt enkelt gå runt och fråga som gäller?

    Väldigt tacksam för tips!

    / Erik
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. nansin

    nansin Ny medlem

    Blev medlem:
    26 september 2009
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    mina tips

    Hej Erik