Tips om Hantverkare

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av Qentin, 16 augusti 2010.

  1. Qentin

    Qentin Ny medlem

    Blev medlem:
    17 mars 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Undrar om någon kan rekomendera firmor att kontakta för Markiser och Ac installation i Centrala Torrevieja,,har en känsla av att svenska företag på orten inte är riktigt kokurrenskraftiga?Rätta mej om jag har fel,,Vänligen Bengt
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. PeterLarsson

    PeterLarsson Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    245
    Mottagna gillanden:
    9
  4. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Markiser har jag själv anlitat Toldos Florida i Alicante för men vet inte om dom kör ner ända till Torrevieja.

    Toldos Marina kör nog ner dit och Toldos Peñalver i Elche tror jag täcker Tvieja med.

    peñalver : 965 432 350
    La marina: 902 07 54 54 Pratar dessutom engelska
     
  5. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Välkommen till forumet...

    Hej Bengt!

    Jag svarar eftersom jag håller till i Torre...Men det är svårt det där med hantverkare...
    På Scand centret Gallerían C/ La Loma 37 finns ju firmor som gör det du vill ha gjort. Men...bäst jobb och billigast -vet ej. Vi och även en vän har anlitat
    ClímaTorre (spansk) på C/ Baleares i hörnet av C Noruega. Detta gäller AC och dom var billiga och bra, ca 500E med installation för en "burk".
    Dom hade många "burkar" i olika prislägen.
    Jag har en känsla av att man kan pressa priset när det gäller spanska firmor men svårare med skandinaviska. Vi frågade en svensk men 200E mer ville han ha.

    När jag var medlem i Masamigos.com så läste jag ganska ofta i gästboken
    om sådana firmor som du efterfrågar. Fanns bra och så fanns det dåliga.
    Prismässigt vet jag inte men utförandet skrevs det om.

    Ciao P ;;;;;)
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Qentin

    Qentin Ny medlem

    Blev medlem:
    17 mars 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tackar för tipsen

    Nu reder det sej nog,,ha alla en skön dag,Bengt
     

Dela sidan

Laddar...