Spanska

Diskussion i 'Alicante' startad av Soffipropp1, 1 februari 2016.

  1. Soffipropp1

    Soffipropp1 Ny medlem

    Blev medlem:
    6 augusti 2015
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!!
    Är det någon som har bra erfarenhet av någon spanska kurs i eller omkring Alicante?? Jag tänkte gå en gång i veckan. Antingen privat eller på någon skola. Hade varit roligt om det var en skola med lite "vuxna" o inte bara 18 åringar.

    Eller någon som håller individuella lektioner.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Soffipropp1

    Soffipropp1 Ny medlem

    Blev medlem:
    6 augusti 2015
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag har ju googlat o det finns ju en del att hitta. Tänkte mer om någon har erfarenhet eller hört att någon ska vara bra.
     
  4. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    har för mig att Rinconada läste spanska i Alicante.
     
  5. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Ja, jag gjorde det. Dock en hel kurs (=varje dag). Man kan välja hur många veckor man kan läsa. Proyecto Español heter skolan. Ligger väldigt centralt i Alicante, mittemot La Lonja. Toppenskola med bra lärare (utbildade språklärare). Rekommenderas varmt.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Soffipropp1

    Soffipropp1 Ny medlem

    Blev medlem:
    6 augusti 2015
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack!! Ska kolla med dem. :)

    Muchos gracias ;)
     

Dela sidan

Laddar...