Snus på Gran Canaria

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av MoneyNeverSleeps, 1 oktober 2013.

  1. MoneyNeverSleeps

    MoneyNeverSleeps Ny medlem

    Blev medlem:
    23 september 2013
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej på er!

    Förmodar att ni haft diskussionen uppe någon gång tidigare men hittade ingen tråd.

    Hur gör ni som bor i Spanien (eller Gran Canaria som jag har funderingar på att flytta till) när det gäller Snus?

    Finns det att köpa på plats? Isåfall hur är priserna? Någon som beställer på nätet? Hittat några sidor, t.ex. buysnus som t.o.m. har bättre priser än svenska butiker men funderar på om detta går igenom tullen?

    Så som jag uppfattade det på buysnus hemsida så kan man beställa till Kanarieöarna men inte till övriga Spanien, beror detta på att Kanarieöarna är "utanför EU"?

    Tacksam för svar från storsnusarna som utvandrat Sverige :)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
  4. MoneyNeverSleeps

    MoneyNeverSleeps Ny medlem

    Blev medlem:
    23 september 2013
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack Preciosa :):)

    Det var det jag tänkte, får kolla ännu mer noggrannt nästa gång helt enkelt!
     

Dela sidan

Laddar...