Skaffa semesterboende själv?!

Diskussion i 'Kanarieöarna' startad av Gunvald, 25 juni 2008.

  1. Gunvald

    Gunvald Ny medlem

    Blev medlem:
    25 juni 2008
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag undrar om det är enkelt att skaffa boende själv när man åker till Gran Canaria. Tänkte i för sig åka kanske i september, så borde väl vara enkelt då. Tänkte ev. resa till Las Palmas och Playa del Ingles. Några boende förslag? Någorlunda billiga hotell, bra restauranger?
    Jag vill kombinera badning och lite shopping och sightseeing. Eller är det någon som har några andra ideér på vart man skall åka?
    Tackar
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. cilla

    cilla Ny medlem

    Blev medlem:
    12 januari 2008
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0
    semesterboende

    hejsan! jag tycker du gör ett bra val, om du väljer Gran Canaria, man vet vad man får, otroligt solsäkert är min erfarenhet av GC. Las Palmas är staden som har allt, sol, bad, bra shopping, bra och mysiga restauranger mm.

    Visst kan du ordna boende själv, gå in på ngn av de stora spanska "blocket" sidorna, typ segundamano och liknade.. annars så vet jag att det har rekommenderats andra lägenhetssidor här på forumet, använd sök-funktionen upptill , brukar själv hitta en del genom den.

    När ska ni åka och hur många är ni? Kan kolla med en kompis som har lägenheter därnere..
     

Dela sidan

Laddar...