Sida med "företag tillsalu" eller företagsmäklare

Diskussion i 'Teneriffa' startad av JimmyA, 26 april 2016.

  1. JimmyA

    JimmyA Ny medlem

    Blev medlem:
    24 september 2013
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag sonderar terrängen så sakta för en framtid flytt till, troligen, Teneriffa och har genom detta forums otroligt hyggliga och hjälpsamma medlemmar lyckats samla på mig en hel del. Driver idag ett företag som så småningom ska omformas till att bli helt mobilt. MEN: Jag också lite nyfiken på att ev ta på mig något mer eftersom frun som idag inte arbetar i företaget vid en flytt kommer göra det, men då kan jag behöva någon ytterligare verksamhet för att känna ytterligare stabilitet så inget oförutsägbart och okontrollerat mot förmodan händer när man väl flyttat och man känner sig lite ny.
    Hur som helst undrar jag om någon här känner till någon, eller flera, webbsidor där man kan hitta lokala företag till salu på Teneriffa (och gärna även de andra grannöarna)?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Prova Spanska blocket VIBBO , en annan sida milanuncios , de kanske har dessa annonser.
     
  4. ElPiloto

    ElPiloto Ny medlem

    Blev medlem:
    9 januari 2012
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    4

Dela sidan

Laddar...