Segelduk

Diskussion i 'Orihuela Costa' startad av Helen57, 29 augusti 2014.

  1. Helen57

    Helen57 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 oktober 2013
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej !
    Vi har en solterass och har en parasoll men den går inte att ha uppe för det blåser oftast för mycket. Vi har ändå en bra parasoll som skall klara mycket vind.
    När jag var ute och promenerade så såg jag att någon hade satt upp en segelduk på sin terass, det tycker jag verkar fantastiskt bra. Är det någon som har en aning om var man kan köpa en sådan? Tack för ett bra forum där man får mycket bra råd! Med vänlig hälsning, Helen
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Noman

    Noman Medlem

    Blev medlem:
    31 december 2012
    Inlägg:
    655
    Mottagna gillanden:
    8
    Köpte 5x5x5 m för under 50 Euro på Leroy Merlin. De hade kvadratiska också. Mina från Sverige importerade rostfria krokar som jag spänt upp det i har gett med sig men duken håller :)
     
  4. Helen57

    Helen57 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 oktober 2013
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack, snälla du ! Imorgon så åker vi och inhandlar en sådan!
     

Dela sidan

Laddar...