RyanAir inloggning

Diskussion i 'Flyg' startad av Perra, 5 januari 2014.

  1. Perra

    Perra Medlem

    Blev medlem:
    10 oktober 2010
    Inlägg:
    173
    Mottagna gillanden:
    4
    Buenas tardes!

    Har precis bokat med RA för en vecka i början av augusti. Blev denna gång tillfrågad att skapa inloggning, vilket gjorde mig glatt överraskad då jag har fyra bokningar under vår/sommar sedan tidigare. Tänkte att RA kanske skapat en portal baserat på min mailadress där jag kunde få överblick på mina bokningar. Jag fick ett mail om att jag var "reggad" men ingen unik länk eller information om hur jag når den?!

    Nån som har koll? Eller är den kanske på gång och jag var först ut..?!

    / Pedro
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Perra

    Perra Medlem

    Blev medlem:
    10 oktober 2010
    Inlägg:
    173
    Mottagna gillanden:
    4
    Hola.

    Jag börjar tydligen bli gammal då jag, likt en senil, svara på mina egna inlägg. Men eftersom jag hittade svar på min fråga själv så kan jag ju delge informationen tänkte jag.

    Lite ologiskt kan jag tycka, men för att se sina tidigare och framtida bokningar(förutsatt att samma mailadress använts) går man in på:

    Hantera min bokning -> Visa min bokning -> Kryssa i "se bokningshistorik" -> Logga in med ett av dina reservationsnummer/email och voilà! Där ser du tidigare resor och framtida.

    / Pedro
     
  4. åsa51

    åsa51 Medlem

    Blev medlem:
    2 april 2013
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    4
    Hej Tack har just funderat över det när jag hörde att dom kan sköntaxera en genom att kolla elmätaren och sannolikheten att man som icke recident varit där typ en gång i månaden,vi har varit i Torre en gång i månaden en vecka i taget,då vill man gärna kunna visa flygbokningarna ;;;)
     
  5. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Hur länge finns den listan kvar tro? Jag menar att om man ska bevisa ngt i efterhand...
    Kanske bäst att skriva ut/spara på USB el annat.
     
    Last edited: 28 januari 2014

Dela sidan

Laddar...