Ringa gratis med Viber, Skype eller något annat?

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av gustav, 6 mars 2013.

  1. gustav

    gustav Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    0
    Någon som vet om man kan ringa med Viber till vanliga telefoner gratis? Eller vad använder ni för att ringa gratis numera? Speciellt från Spanien till vanliga telefoner menar jag, typ till Sverige eller inom Spanien. Viber är ju en gratis app som jag tycker är fantastisk, synd att det inte är bild med, men då funkar ju Skype eller Tango.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Eckhoff

    Eckhoff Medlem

    Blev medlem:
    3 mars 2012
    Inlägg:
    570
    Mottagna gillanden:
    3
    Jag använder en app från Tele2 som heter Tele2+46 och eftersom jag har ett abonnemang hos Tele2 med fri telefoni kan jag använda detta så snart jag har en Wifi förbindelse, den är inställd på att bara fungera när jag har Wifi och fungerar lika så på andra hållet från Sverige också. Bara att komma överens med folk att ringa vid vissa tidpunkter då man är hemma och har Wifi.
     

Dela sidan

Laddar...