resa till Bocairent

Diskussion i 'Semester i Spanien' startad av Linkan, 14 juli 2014.

  1. Linkan

    Linkan Aktiv medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2013
    Inlägg:
    355
    Mottagna gillanden:
    41
    Hej
    Är det värt att ta en dagstur till Bocairent, ser så läckert ut, eller är det en "turistfälla"? spainsmile
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hej Linkan!
    Nalle hade ju staden som en tävling här i "bodegan" på forumet. Sen lyckades jag googla fram sta´n. Det är ju en av många, många gamla medeltidsbyar i Spanien.
    Efter det att jag skrev om den på bloggen så har flera åkt dit och tyckt det varit en fantastisk by. Grottor finns tex.
    Långt ifrån en turistfälla vad jag har fattat. Tror ingen medeltidsby är det.

    Kan väl vara lite varmt på höjden där och i gränderna just nu kan jag tänka mig.
    Bocairent.jpg

    Googla på pueblo medielval så får ni upp många såna i Spanien.

    Chao P :sol:
     
  4. Linkan

    Linkan Aktiv medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2013
    Inlägg:
    355
    Mottagna gillanden:
    41
    ja det ser helt fantastiskt ut och kan vara ett trevligt brejk fr. beachen ;)
     

Dela sidan

Laddar...