playa ingles??

Diskussion i 'Gran Canaria' startad av jinx, 4 april 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. jinx

    jinx Ny medlem

    Blev medlem:
    4 april 2008
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    har en resa bokad men ej betald till playa ingles, hotellet heter playa del sol
    i hotelltexten framgår att det är dansband resp discomusik på hotellet varje natt fram till 03 som är mkt störande.
    vågar man åka med familjen dit?? barnen är runt 10 så det är ju inga småbarn men om det står mkt störande kanske man inte bör åka dit med barn som vill sova på nätterna??

    min fråga är om nåt vart på plats o kan tala om hur störande musiken är..
    lite får det låta men om de skriver mycket störande kanske man kan vänta sej maxvolym??

    bokade via telefon o då var det inget snack om mkt störande musik utan mer ja det är lite dansband som spelar på kvällarna...lutar nog åt att avboka..
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. jinx

    jinx Ny medlem

    Blev medlem:
    4 april 2008
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    inga tips eller råd alltså...

    har redan bokat av den då jag inte vill chansa..
    nu återstår bara att ligga i o leta fler sista minuten
    men ikväll tror jag diskmaskinen pajjade så fixar jag inte ihop den i morgon själv,
    ja då vet jag var pengarna vi skulle resa för går :-(

    håll tummarna för att jag fixar den själv, ska de va så svårt att få den rackarna att pumpa ur vattnet?? ;-)
     
  4. PeterLarsson

    PeterLarsson Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    245
    Mottagna gillanden:
    9
    Hej, har varit ett par ganger i Playa ingles, men ej pa detta hotell. Aker du via en charterarrangor? Da màste de kunna svara pa detta, det ar deras jobb!!?
    Gillar orten som sadan, fina strander. Men man bòr sàklart vara medveten om att det ar hòg ljudvolym var man an befinner sig under denna period pa àret, sà lànge man inte vàljer ett hotell som ligger vàldigt avskilt. Befinner mig pa òn just nu. Helt underbart àr det, sà ni har ngt hàrligt att se fram emot!

    Tràkigt att hòra om tvàttmaskinen, min gick sònder i hòstas.. det ar ju tyvarr inte billigt. Men kolla runt, det FINNS billiga reparatòrer, om man kollar runt lite.
     
  5. monica7

    monica7 Ny medlem

    Blev medlem:
    28 januari 2008
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    1
    Kan du inte titta efter ett hotell utan denna musik och ljudarrangemang? Om de varnar fr denna musik, se upp skulle jag nog vilja saga.

    mvh monica
     
    Last edited: 6 april 2008
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. daddy

    daddy Ny medlem

    Blev medlem:
    20 februari 2008
    Inlägg:
    70
    Mottagna gillanden:
    1
    Play del sol är ju värst helyllestället. Medelålder på runt 40.. Du har nog inget att oroa dig för. Möjligen medelålders kvinnor med för mycket parfym..
     
  8. Kalle

    Kalle Ny medlem

    Blev medlem:
    8 mars 2008
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0
    Precis som hela Playa del Inglés. Bor du på ett hotell i största området vid stranden är det lugnt som en filbunke om nätterna.
     
  9. aguilaplaya

    aguilaplaya Ny medlem

    Blev medlem:
    10 mars 2008
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    0
    Detta är svenska 50-60 äringars danspalats och raggställe nummer ett.Jag har h¨Ñort hemska historier om folk som raggar som galningar och hánglar i hissarna men vet inte.Eftersom jag inte gillar bugg sá gár jag inte dit.Dansstället är längst nere,vet inte om rummen ligger sá det hórs men populárt är stället iallafall för buggdiggare.
     
  10. RogMan

    RogMan Ny medlem

    Blev medlem:
    1 juni 2008
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0
    Rekomenderar det inte för familj

    Jinx, jag rekomenderar inte Playa del Sol för dig å din familj. Det är ett trevligt hotell och kan närmast beskrivas som en Ålandsbåt, fast på land. Musiken stör som bara den....

    För familjer rekomenderar jag Sunwing i Arguineguin eller några av Bahia Feliz hotell...tex Orqueidia.

    För mer tips kolla in min hemsida.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...