P-hus Burriana

Diskussion i 'Nerja' startad av Rock, 16 juni 2014.

  1. Rock

    Rock Ny medlem

    Blev medlem:
    10 april 2013
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej - Har någon hört något om när p-huset vid Burrianastranden kommer att vara färdigt? För något år sedan hörde jag att det skulle vara klart denna månad (juni 2014) men så verkar det inte bli...
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Uffetrader

    Uffetrader Ny medlem

    Blev medlem:
    19 december 2011
    Inlägg:
    409
    Mottagna gillanden:
    11
    Hej Rock,

    Jag har så klart sett bygget och det pågår ännu.
    Det jag hittat är: "The contract says it should be finished by Easter 2014"

    Men den nya Mercadona..Burriana norra omr... är klart och öppet redan:)
     
  4. Rock

    Rock Ny medlem

    Blev medlem:
    10 april 2013
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack UffeTrader! Verkar som att påsken kommer sent i år ;). Mercadona har jag sett och varit i flera gånger - bra!!
     
  5. Uffetrader

    Uffetrader Ny medlem

    Blev medlem:
    19 december 2011
    Inlägg:
    409
    Mottagna gillanden:
    11
    Kanske det här är mer trovärdigt:

    New Car Underground Car Park for Nerja
    Finally it looks like Burriana Beach will be getting a new underground parking. Today, April 23rd 2013 an agreement was signed by the mayor of Nerja, along with the councilor for Infrastructure and the chosen contractor company. This draws an end to the bidding procedures and the all clear has now been given to start the actual work of development for the new car park. The price for the contract has been stated as just over 2 million euros and the final car park will have over 200 spaces and will take approximately eighteen months in order to build it from start to finish. The funding for this new car park will be provided by the FOMIT.


    Så 18 månader från starten, när nu den var exakt, blir som tidigast hösten 2014.
     

Dela sidan

Laddar...