Ny svensk butik i Torrevieja :)

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Preciosa, 14 februari 2019.

  1. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Tycker det är bra med konkurrens i stan, alla har inte bil :) Nomad Supermarkets.
    Den ligger på C/Apolo 70. Trevlig kille som är född i Sverige men
    spansk. Invigning i morgon 15.2 kl 18...Gå dit, önskar dom kan vara kvar!!
    Eftersom jag var i stor avsaknad av Bregott så gick jag dit. Nu fick jag den inte gratis
    för att jag gör reklam :p Dom har norska, engelska och spanska varor också.
    IMG_9104 (640x480).jpg IMG_9115 (640x480).jpg
    P(y)
     
    Kenth, Nalle och teddi gillar detta.
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. jonte26

    jonte26 Medlem

    Blev medlem:
    19 mars 2013
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    2
    Var där jag med idag men fans inte så mycket men kanske fyller öä den andra jag hittade har fult och ligger nära men bra med konkurans
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Ja dom fyller på hela tiden och inviger kl 18 i dag...dom ser väl vad som går åt mest och rättar sig efter det. Mycket bra med konkurrens. Norska Scandigo har ju funnits i många år...sen går man till man till den billigaste :)
     

Dela sidan

Laddar...