Norwegian - qué pasa

Diskussion i 'Flyg' startad av Preciosa, 3 januari 2014.

  1. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Lundberg

    Lundberg Medlem

    Blev medlem:
    28 juli 2011
    Inlägg:
    556
    Mottagna gillanden:
    15
    Ja, det var ju bara en tidsfråga. Har läst all skit som kastas på Ryanair men trots allt så är de relativt öppna med vilket skitbolag de är. Som VD säger man får vad man betalar för. Norweigan utger sig för att vara ett bolag i klass med SAS med nya fina plan etc. det kostar pengar. Kan man inte ta ut det på biljetterna så måste ju pengarna komma någonstans ifrån.

    Samtidigt som jag som svensk arbetsgivare förstår att de måste ha otroligt svårt att konkurrera mot andra med våra löner och villkor för skandinavisk personal.

    Faktum är så länge vi som flyger inte är villiga att betala vad det verkligen kostar att flyga så måste bolagen antingen lägga ner eller hitta sätt att dra ner på kostnaderna.

    Precis samma sak som hänt med OnOff, Expert etc. konsumenterna vill inte betala vad det verkligen kostar då håller det inte i längden.

    Notera jag säger inte att det är rätt, jag säger bara att alla mynt har två sidor.
     

Dela sidan

Laddar...