nagelterapeut/tekniker

Diskussion i 'Starta och driva företag i Spanien' startad av Mclizen, 3 februari 2010.

  1. Mclizen

    Mclizen Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej på er!

    jag och min sambo har planerat för att flytta till Spanien till hösten om allt går som det ska. någonstans runt Fungeriola har vi tänkt oss.

    Gobben min ska jobba inom Motorcykelbranchen, han gör så även i Sverige.
    Jag är utbildad nagelterapeut/teknolog så jag är "behörig" att jobba med manikyr, lösnaglar osv. Jag undrar således om någon vet hur det ligger till med den biten runt fuengirola el Malaga för den delen? Finns det så många att det känns "omöjligt" att slå sig in på den marknaden? Tanken är att isf vara mobil, dvs åka hem till kunden och hjälpa dem på plats. kanske det finns någon som känner till någon Svensk/skandinavisk el Brittisk salong jag kan kontakta för att söka jobb?

    jag är 34 år och har även butik och restaurangvana, brukar man kunna få "såna" jobb el är det bara 20-åriga "semesterpartajare" som de söker för en mkt billig peng och tillfällig hjälp?

    Alla jobbtips mottages tacksamt!

    Vi åker förresten ner till Torremolinos i två veckor i April för att reka läget, Längtar ihjäl mig!! :)

    Svenska och mkt snöiga kramar från Lisa
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Dagsdotter

    Dagsdotter Ny medlem

    Blev medlem:
    29 september 2009
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Mclizen,
    Det bästa du kan göra är att ta några dagar och gå runt i tex Fuengirola för att se vad som finns inom din branch. Jag vet att det finns några ställen i Centrum, om dom är bra eller inte vet jag icke. Kanske du kan jobba via en sallong så att du slipper kostnaden med att sätt upp en helt ny lokal som du måste betala hyra för. Jag arbetar på en konsultfirma i centrum av Fuengirola vi hjälper bla våra kunder att starta eget inom olika brancher, sköter redovisningarna samt ev personal. Om du har undringar kontakta mig gärna. Mina kontakt detaljer finner du på våran hemsida om du föredrar att ringa eller komma förbi, Abogados y asesores en Fuengirola Málaga Cyclo
    Lycka till med allt!
    Lycka till med allt
     

Dela sidan

Laddar...