Malaga till Marocco (dagsutflykt)

Diskussion i 'Spanien' startad av Amanda, 14 augusti 2012.

  1. Amanda

    Amanda Ny medlem

    Blev medlem:
    3 juni 2012
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Jag åker till Malaga om drygt en vecka. Tänkte överraska min make med en utflykt till Marocco där han har fina barndomsminnen efter en av hans bästa semestrar. (Ironiskt nog var jag själv i Malaga och gjorde en dagsutflykt till Marocco samma år som han var där, men jag hade mest negativa erfarenheter).

    Det var som sagt en dagstur på 90-talet, och vi fick besöka 3 olika städer i Marocco (minns inte vilka men man kan ju dra slutsatser genom att titta på kartan vilka som ligger närmast till Spanien).

    Nu hittar jag inte denna tur, däremot finns en dagstur till Tangier: http://www.viator.com/tours/Malaga-/Morocco-Day-Trip-from-Malaga-to-Tangier/d956-2140MLGTMOROCCO

    Biljetterna inkluderar buss, färja, lunch, osv. Och kostar ca 100 dollar=650 kr. Inte alltför dyrt alltså. Men tänkte jag höra om det finns tips för att göra denna utflykt än billigare?

    Detta är den enda resan jag hittar på nätet. Men kan tänka mig att de säljer denna utflykt även på plats i Malaga. Vad kostar den där?
     

Dela sidan

Laddar...