Kundtjänst Santa Cruz de Tenerife

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av barbieloca, 3 juli 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. barbieloca

    barbieloca Ny medlem

    Blev medlem:
    3 juli 2008
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    0
    Help Desk- medarbetare sökes till Teknisk Support i Santa Cruz, Teneriffa

    Beskrivning
    Atos Origin är ett av de ledande företagen inom sin sektor. Vill Du utvecklas, personligt och profesionellt? Hur långt vill Du nå? Vi är redan ett team på 52.000 anställda, vill Du bli en av oss?
    Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med tekniska kunskaper till det nyöppnade kontoret på soliga Teneriffa.
    Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kundservice via telefon, och/eller teknisk rådgivning och support gällande hårdvara, mjukvara och annat.

    Vi är ett multinationellt företag, beläget centralt i Teneriffas "huvudstad" Santa Cruz intill buss- och tågstationen, bra möjlighet till parkering finnes också.
    Vi erbjuder två veckors betald utbildning, nya fräscha lokaler med utsikt över havet, goda chanser att avancera inom företaget samt ett glatt och socialt team med en genomsnittsålder på 30 år.
    Du kommer att assistera kunder på svenska men då det är ett spanskt företag är det högst önskvärt att du även talar spanska.

    Vi söker dig som vill bli vår nya medarbetare med inriktning på telefonsupport, nivel 1 och 2.

    Kvalifikationer

    För nivel 1 måste du:
    - Kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska, engelska samt spanska
    - Ha mycket goda kunskaper i Officepaketet samt Windows XP, helst genom utbildningar eller från tidigare arbeten

    Och det är högst önskvärt att du:
    - Har tidigare erfarenhet från arbete i HelpDesk
    - Har utbildning inom data/IT
    - Har kunskaper om något ärendeshandläggningsprogram, tex Remedy eller USD

    För nivel 2 måste du:
    - Kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt engelska
    - Ha ett års erfarenhet av arbete inom mikroinformation och/eller nätverk
    - Ha tidigare erfarenhet från arbete i HelpDesk
    - Ha kunskaper om att arbeta med Remote controllverktyg

    Och vi önskar att du:
    - Har omfattande kunskaper om HW
    - Har kunskaper om något ärendeshandläggningsprogram, tex Remedy eller USD
    - Har genomgått flertalet utbildningar och har certifieringar inom Microsoft
    - Har kunskaper inom ITIL
    - Behärskar det spanska språket

    Arbetstid: 40tim/vecka
    Lön: Individuell lönesättning

    Skicka CV till [email protected] eller kolla in infojobs.net!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...