Jobb sökes

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av aliciasöderström, 29 september 2014.

  1. aliciasöderström

    aliciasöderström Ny medlem

    Blev medlem:
    28 september 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Jag heter Alicia Söderström, är 19 år och kommer från Umeå. Jag tog studenten i somras och flyttade ner till Torrevieja för ungefär en månad sen. Nu letar jag jobb för fullt så att jag ska kunna fortsätta bo och leva här i Spanien!

    Jag är en glad och social tjej och jag kan tänka mig att jobba med i princip vad som helst! Är det någon som vet något ställe som är i behov av personal? Eller kanske någon som är i behov av en barnflicka? Vore evigt tacksam om ni som vet någonting vill hjälpa! :) spainsmile

    Mail: [email protected]
    Mobil: +34 691 915 455
     
    Last edited: 29 september 2014
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Bäst att gå runt i barer och restauranger, ev andra ställen. Eller via arbetsförmedling, jobbsidor på internet osv
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Alicia!
    Har du läst spanska?
    Finns ofta annonser i norska tidningarna som finns att hämta
    i norska affären Scandigo på C/ Fuensanta 54 bredvid Gallerian eller i Gallerian, La Loma 37-39 som också har anslagstavla.
    på våning 2.
    Vikingposten och Spaniaposten heter några tidningar.

    Chao P thumb
     
    Last edited: 30 september 2014
  5. aliciasöderström

    aliciasöderström Ny medlem

    Blev medlem:
    28 september 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja jag har läst lite spanska i skolan, men jag är tyvärr inte så bra på detta språk så det är ju lite synd men jag försöker att bli bättre! Tack för hjälpen, ska kolla där! :)
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Carolinebartenius

    Carolinebartenius Ny medlem

    Blev medlem:
    5 oktober 2014
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Alicia! Hur går det för dig? ör du kvar i Spanien? jag är så HIMLA sugen på att flytta till Torrevieja jag med. men som sagt, då vill man ju ha ett jobb. Är bara lite nyfiken på hur det går för dig? lycka till! :D
     
  8. aliciasöderström

    aliciasöderström Ny medlem

    Blev medlem:
    28 september 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Tyvärr går det inte så bra, jag kommer åka hem om en vecka men kommer troligtvis åka tillbaka mer mot sommaren då det verkar vara lättare att få jobb här då! :)
     
  9. Carolinebartenius

    Carolinebartenius Ny medlem

    Blev medlem:
    5 oktober 2014
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    åh, tråkigt att höra. :(
    Gah! det är ju nu man vill dra och slippa allt mörker och kyla här hemma! det hade varit drömmen.
     

Dela sidan

Laddar...