Jobb i PalmaNova/Magaluf?

Diskussion i 'Mallorca' startad av saaraerikssoon, 18 februari 2011.

  1. saaraerikssoon

    saaraerikssoon Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan!
    Jag är en 18 årig tjej som i juni tar studenten från en frisörlinje här i Sverige. Jag jobbar på mcdonalds och har gjort det i 2 år, har stor erfarenhet av att jobba med barn och människor i all huvudsak.

    Jag undrar om det skulle finnas någon möjlighet för mig att kunna få ett jobb i någon bransch där man har kontakt med människor nere på Mallis? Helst skulle jag vilja jobba så nära PalmaNova/Magaluf som möjligt.

    Jag vill verkligen flytta ner till mallis efter jag har tagit studenten 10 juni i år (2011). Jag är öppen för precis alla förslag! Skulle till och med kunna tänka mig att flippa burgare nere på ett McDonalds på Mallis. Men då är min fråga? Hur mycket är lönen på sådana ställen?

    Skulle någon också vara intresserad av att dela bostad med mig så är jag öppen för det förslaget också. Som ni kanske märker är jag en öppen och socialperson som har väldigt lätt för att komma i kontakt med människor.

    Någon som har någon information jag skulle kunna ha nytta av när det gäller arbete eller bostad elelr något annat så tveka inte på att höra av er!!

    Hoppas vi ses nere på mallis i sommar ;)

    MVH
    Sara
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. saaraerikssoon

    saaraerikssoon Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Glömde skriva att jag har läst spanska i 4 år, så jag förstår spanska i stora drag..
     
  4. Izabellaa

    Izabellaa Ny medlem

    Blev medlem:
    9 mars 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Magaluf

    Hej!
    Jag är också en 18 årig tjej som är riktigt sugen på att jobba på Mallorca. Hela min klass åker ner 2 april - 1 maj så känns som ett bra tillfälle att leta efter jobb.

    Hade varit så himla kul att jobba och festa en hel sommar på mallorca!
    Jag behöver också någon att dela bostad med men dock så bor man ju oftast minst 3-4 personer. Som packade sillar haha. Men allt har ju sin charm :)

    Mvh Izabella :)
     
  5. saaraerikssoon

    saaraerikssoon Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Magaluf

    Hej Izabella!

    Gud vad roligt att du skriver! Ja, som du kanske förstår så tycker jag också att det skulle vara jätteroligt att jobba där nere en säsong!

    Roligt att vara där nere så länge, dock har ju inte säsongen riktigt börjat där nere då så det kan vara svårt att hitta någon som man kan prata med just vid den tiden. Men det behövs ju folk som jobbar och då är det bra att vara ute i god tid. Jag ska åka ner med några klasskompisar 24 maj - 2 juni, så kanske kan höra mig lite efter då också :)

    Har du vart i Magaluf tidigare? Så du känner folk och så där?

    Om det blir något kanske vi kan leta reda på en lägenhet, dela med någon mer? Det finns ju alltid folk som behöver bokompisar, hehe! Och ja precis, allt har sin charm! ;)

    MVH
    Sara
     

Dela sidan

Laddar...