Hyra Super Fräsch lägenhet i Fuengirola

Diskussion i 'Uthyres' startad av Chrabban, 23 augusti 2014.

  1. Chrabban

    Chrabban Ny medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Goddag,

    Mitt Namn är Hans-Christer Jonsson. Jag överväger att hyra ut en exceptionellt fräsch lägenhet till RÄTT person som jag kan lita på.

    Lägenheten är en väldigt väl underhållen & är en "Exceptionellt Ren" ´Attico´ (loft) på 50kvm+ 2 sovrum & 1 bad med 2 terasser en större mot nord och en mindre frukost balkong med sydläge. Byggnaden är från 2004 med modern trevlig hiss & vackra marmorgolv genomgående.

    Lägenheten ligger mitt i gamla stan av Fuengirola och har 5 minuters gångavstånd till både stranden och Zoo. Cirka 2 min till Plaza de la Constitución eller Parque de Espana i andra riktningen. I stort sett allt ligger 5 minuter gångväg, speciellt ett 50-tal restauranger.

    Det unika med min lägenhet är att den ligger mellan två gågator, högst upp och är därför väldigt tyst och lugn. Vilket är värt sin vikt i guld för att kunna trivas under en längre tid. Som mest hörs ett behagligt sorl från Restaurang ´Casa Dani´ på kvällarna och även det försvinner helt om terassdörren stängs.

    Lägenheten är fullt utrustad med sentral värmeväxlare och luftkonditionering.Stor Siemens diskmaskin i kök + alla hushålls apparater & inventarier. Tvättmaskin & torktumlare på bad. Liten plattskärms TV & BlueRay/DVD spelare, etc.

    Pris varierar stort beroende på när och vem som hyr allt från €350/månad+EL till €700/vecka+EL

    Jag önskar vara tillmötesgående till den grad att ni önskar återkomma flera gånger. Allt baserat på ömsesidig förtroende.

    Ta gärna kontakt på Mobil +47472573 eller e-post [email protected]

    Varma hälsningar,

    Christer
    P.s. se gärna på denna kart länk eller Googla ´Calle Marbella, 29 29640 Fuengirola, Málaga, Spain´ : https://www.google.no/maps/place/Ca...m2!3m1!1s0xd72e214c8078623:0xa9ad833776d8edc8
     

    Bifogade filer:

Dela sidan

Laddar...