Hyra bostad

Diskussion i 'Köpa och sälja fastighet' startad av -annie-, 15 mars 2016.

  1. -annie-

    -annie- Ny medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2016
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, jag vill gärna hyra billig enkel bostad för en person (kvinna 51 år) 14-21 nätter i april för att leta efter mitt vinterboende. Datumen jag tänker på nu är 11 -25 april.

    Har du ett rum/säng till mig i Torreviejatrakten eller förslag? Mina önskemål är max 5-10km avstånd till vattengympa träning som hålls året om eller i varjefall på vintern. Goda allmänna kommunikationer då jag saknar körkort och cyklar helst. Platt landskap bättre än bergigt. Jag vill gärna bo lite avsides/enskilt/lugnt/lantligt med liten odlingsplätt för grönsaker. Alternativt ett kollektiv för ekologiskt odlingsintresserade eller hästintresserade.

    Jag har 3 små hundar och en katt som ej följer med i april och ovan önskemålen behöver inte uppfyllas till det besöket.

    Huset får gärna vara litet, ingen lyx/pool, eventuellt köp längre fram.

    Svenska, finska och engelska funkar men inte spanska än. Rökfri, skötsam.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. -annie-

    -annie- Ny medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2016
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag har nu fått tag på boende till april. Vinterboende lantligt men centralt sökes fortfarande :)
     

Dela sidan

Laddar...