Hotell i Bangkok

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av davve, 21 januari 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. davve

    davve Ny medlem

    Blev medlem:
    21 januari 2008
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    1
    Önskar info om billigt hotell 2-3 nätter ska bara stanna för att fixa visa ska sedan vidara till phuket, någon som vet något lämpligt som går att boka viv internet ska bo där med mina 2 barn och min sambo.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. anna9

    anna9 Ny medlem

    Blev medlem:
    18 januari 2008
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej
    De gånger jag besökt Bkk, har det blivit , President Inn, Business Inn,
    dålig standard, men ok, pris runt 850bath med en stor dubbelsäng+
    en mindre säng. De ligger i gränden bakom Grand Business Inn som är helt
    nyrenoverat och har jättefin standard. Det är på GBI som jag brukat inta frukost.
    De har pris från 1650bath o uppåt. Det tar bara några min. att gå därifrån till
    Sv.Ambassaden som ligger på andra sidan om Sukhumvit, om det är dit du skall gå o fixa visa.

    http://www.awgroup.com/ (denna hemsida funka inte riktigt)

    http://www.aircentre.net/promotion/grand_business_inn.htm
     
  4. eriksson1

    eriksson1 Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    0
    Det är nog inga dumma förslag anna9 kommer med. Framför allt skulle jag se till att hålla mig nära sky train så jag kom snabbt till ambassaden.

    Majestic Suite på Suckumwith soi 2 är ganska bra och fortfarande på gångavstånd. På kvällarna bor ni kanske lite väl nära Bangkoks bästa nöjeskvarter för att det skall vara perfekt.

    Å andra sidan kan man rekomendera 5-7 stjärniga hotell när man är på mys och genomfartsresa i Bangkok. Du kan bo otroligt bra för 1,000 kr natten. Kanske Bangkok då kan bli lite mer än en visa resa.
     
  5. brenda

    brenda Ny medlem

    Blev medlem:
    21 januari 2008
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    0
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...