Hej

Diskussion i 'Presentationer!' startad av LoveEspanol, 7 augusti 2011.

  1. LoveEspanol

    LoveEspanol Ny medlem

    Blev medlem:
    7 augusti 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej jag är en ny medlem här och jag är en skånepåg på 23 år.
    Har alltid gillat spanien, vet inte riktigt varför men tror det är språket. Det är så vackert.

    Skulle ha läst/lärt mig spanska i Barcelona nu i somras, men det var tyvärr fullsatt så jag drog till Thailand och partajade med vänner ist.
    Men nästa år så har jag funderingar till att bege mig till Barcelona. Antingen plugga under min semster eller bara ta en semesterresa dit.

    Vet inte riktigt vad jag mer ska berätta om mig själv... Hrmm jo jag har varit i spanien två ggr tidigare en gång då jag var rätt liten och sen en gång när jag var ehm typ 18 år då var jag i Alicante och firade jul med familjen. Trevligt ställe.

    Ja just det mina intressen är streetrace, festa och resa. Jag gillar även att umgås med vänner och familj....

    Nu slutar jag, vet inte vad jag ska berätta om... Men hoppas detta forum faller mig i smaken... :)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. hanna

    hanna Ny medlem

    Blev medlem:
    8 december 2008
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    0
    Härligt LoveEspanol, jo det är underbart i Spanien samt språket är vackert , speciellt Madridspanskan tycker jag. Kul med en skånepåg här på forumet, välkommen hit ! ;:;;) Hoppas du kommer ner snart till Barcelona, en härlig stad, har du några frågor så är det bara att fråga på här i forumet, finns några här som bor där nere.
     
  4. La gatita sueca

    La gatita sueca Ny medlem

    Blev medlem:
    10 augusti 2011
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej och välkommen till forumet!
    Jag är oxå ny här (tänkte göra en kort liten presentation senare). Jag kan iaf berätta att jag har bott i barcelona till och från under 7 års tid, totalt ca 3,5 år. Det är en underbar stad, och jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit. Om du åker dit, så får du höra av dig. Jag kan tippsa dig på en massa kul, barer, clubbar, restauranter etc:) Om du vill lära dig spanska, så kan jag rekomendera språkskolan Enforex. Jag läste där vid 2 st tillfällen och tack vara denna skola så lärde jag mig spanska. Idag har jag en fil.kan i spanska från högskolan i skövde,underbart:)

    Saludos!!
     

Dela sidan

Laddar...