Hej :)

Diskussion i 'Presentationer!' startad av Myon, 2 oktober 2010.

  1. Myon

    Myon Ny medlem

    Blev medlem:
    2 oktober 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hola a todos! ^^ Tänkte bara att jag skulle presentera mig :) Är en tjej på 19 år från Stockholm och tog studenten i somras. Nu i vinter har jag tänkt jobba och tjäna ihop lite pengar, och sen är drömmen att komma iväg till Spanien på något sätt, helst kunna stanna ett tag och jobba... funderar på turistöarna eftersom det lär vara lättare att hitta jobb där :)

    Mallorca vore underbart, har lite kontakter som man skulle kunna bo hos ett tag, men med jobb är det svårare. Vet inte hur förutsättningarna ser ut och så vidare... jag kan i alla fall prata hyfsad spanska så det är ju en fördel, har pluggat till steg 5 på gymnasiet, dvs 7 års studier (shit, så mycket? xD) så jag har ju en del kunskaper i alla fall, mycket skulle nog lossna efter bara någon vecka.

    Men i alla fall... om det är någon som har erfarenhet eller kunskap om liknande saker så skriv gärna! Jag vill veta allt som går att veta... tänk vad härligt att faktiskt KOMMA IVÄG och inte bara gå runt och snacka om det..! :)

    Saludos,
    Myon
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hola Myon...

    ...och välkommen till forumet...
    Jag tror vi har en del snack i Mallorcatråden här ovan
    om du kollar. Vet inte hur det gått för dom som skrev förut.
    Hoppas att du får lite tips och också att någon skriver mer om
    sina ev erfarenheter.

    Saludos P ;;;;;)
     
  4. Matrix

    Matrix Ny medlem

    Blev medlem:
    24 september 2008
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0
    Välkommen Myon, Det låter som du kan spanskan väldigt bra, det kommer du så klart att ha stor användning för, samt Mallorca är underbart! berätta vad du bestämmer dig för. :)
     

Dela sidan

Laddar...