Hantverkare i/nära Gran Alacant

Diskussion i 'Alicante' startad av Tanzacat, 22 oktober 2013.

  1. Tanzacat

    Tanzacat Ny medlem

    Blev medlem:
    5 september 2013
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,

    Om allt går i lås kommer vi nästa vecka att vara ägare till en bungalow på Calle Canarias i Gran Alacant - tror området heter Monte y Mar. Vi kommer ganska omgående att behöva installera aircon, sätta upp markis och också höja muren som går längs gatan. Därefter också anlita någon trädgårdsmästare alternativt handelsträdgård för att plantera växter/träd på tomten. Inte så stort men en hörntomt.

    Jag har via mäklaren fått en offert från en spansk firma som heter Novodeco i Santa Pola angående mur och AC. Någon som har erfarenhet av dom? Skulle dock behöva i alla fall en eller helst två ytterligare offerter innan vi sätter igång.

    Ni som känner till eller som redan bor i området - har ni några tips på bra firmor/hantverkare att anlita för markis, mur respektive air-condition? Bra ställen att köpa växter alternativt någon trädgårdsmästare?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Mia63

    Mia63 Ny medlem

    Blev medlem:
    12 oktober 2013
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0
    Tips ang. Ac

    Jag kan rekommendera Stefan på SWECOLD telnr. 659162703 eller [email protected]
    :sol:
     
  4. åsa51

    åsa51 Medlem

    Blev medlem:
    2 april 2013
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    4
    Hej instämmer han e bra ;:;;)
     
  5. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Jag har anlitat PolaFred i Sta Pola. Vet inte om de pratar nàgot annat än Spanska.
    966693167
     

Dela sidan

Laddar...