Gratis spansk kurs online!

Diskussion i 'Spanska språket' startad av Morena, 21 april 2010.

  1. Morena

    Morena Ny medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    1
    ;:;;);;;)Hej på er!

    En bra nyhet säker till många som älskar det spanska språket och som vill lära sig mer eller börja läsa spanska.

    Nu startar jag en demo kurs till folk på denna sajt. Det blir en "online kurs" på 3 lektioner som är GRATIS!

    Dom som är intresserad, var god och kontakta mig för mer information. Gärna med era email adresser så jag kan svara direkt till era mail.

    Sista datum för att anmäla sig är 100530. Kursen startas den 3, 10 och 17 maj.

    Max deltagarna till denna kurs är 10 personer.

    För att delta i kursen behöver man följande:

    Tillgång till Internet och mikrofon.

    "Nos vemos en el curso de español!"

    Mvh.

    Morena
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. brenda

    brenda Ny medlem

    Blev medlem:
    21 januari 2008
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    0
    vilken bra idé och erbjudande! Själv har jag inte tyvärr ngn tid just nu, men återkommer gärna, tror att det finns många andra som kan vara intresserade. Buena suerte!
     

Dela sidan

Laddar...