Fotboll - Biljetter till La Liga, Málaga CF

Diskussion i 'Malaga' startad av Jonke, 2 augusti 2016.

  1. Jonke

    Jonke Ny medlem

    Blev medlem:
    9 mars 2016
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    5
    Hej!

    Vi åker ner till huset i Nerja i slutet av oktober och tycker det skulle vara kul att se lite La Liga-fotboll live.

    Den 23 oktober spelar Málaga CF hemma mot CD Leganés på La Rosaleda. Det verkar inte som om det går att köpa biljetter on-line ännu. Förmodar att de släpper on-line-biljetter när säsongen kommer igång.

    Är det någon som har erfarenhet och vet vad biljetter till en sådan match (ingen toppmatch direkt) kan tänkas kosta? Brukar det gå att köpa biljetter vid stadion direkt innan matchen eller är det säkrast att köpa on-line i förväg?

    Tacksam för alla tips om det.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. kere

    kere Medlem

    Blev medlem:
    25 november 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    0
    Matcherna brukar inte vara speciellt dyra förutom när Barca eller R Madrid kommer på besök. Här kommer en länk till Malagas biljettsida: http://www.malagacf.com/en/tickets
     
  4. Jonke

    Jonke Ny medlem

    Blev medlem:
    9 mars 2016
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    5
    Strålande Kere! Tack för svaret och länken.

    Senast när jag var inne på Malaga CFs hemsida, då jag skrev mitt inlägg hade de inte släppt biljetterna för La Liga-säsongen ännu, men nu ser jag att de gjort det. Biljetterna till matchen mot CD Leganés den 23/10 som vi är intresserade av kostar från endast 15 Euro, vilket ju är helt ok.

    Eftersom datumet för matchen fortfarande är "to be confirmed" får jag nog vänta med att boka dock. Kan tänka mig att det också går att få tag på biljetter till den här matchen på station också strax innan start.

    Åter, tack för hjälpen. Vi kanske ses på la Rosaleda.
     

Dela sidan

Laddar...