Flyttar i october!

Diskussion i 'Flytta till Spanien' startad av sannna, 29 augusti 2009.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sannna

    sannna Ny medlem

    Blev medlem:
    17 november 2008
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Heeej allihopa! Nu ska jag äntligen flytta till Spanien, Madrid. i october.. Så jag undrar om det är någon mer som är där eller som vet lite vad man kan hitta på där på kvällar och så.. några trevliga uteställen?

    Saludos!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. klaesw

    klaesw Ny medlem

    Blev medlem:
    10 februari 2008
    Inlägg:
    75
    Mottagna gillanden:
    0
    halloj och välkommen till forumet, kul att du ska till Madrid, det är en helt underbar stad, men har inte så mycket restaurang och utetips att ge, men finns flera här på forumet som har Madrid som hemmabas och säkerligen har en hel del tips att ge! :)
     
  4. Carin

    Carin Ny medlem

    Blev medlem:
    2 februari 2009
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Jag skulle rekommendera runt tribunal, Noviciado och chueca. Där finns mysiga barer och ute ställen. Tips, att bara gå runt där så hittar man något som passar en.
     
  5. Monica

    Monica Ny medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2008
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    2
    Madrid kallas för staden som aldrig sover. Lovar att du kommer hitta ditt lystmäte var än du befinner dig i stan. Välkommen i oktober! :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...