Flyttar i Januari 2010!

Diskussion i 'Flytta till Spanien' startad av Sandrita, 9 oktober 2009.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sandrita

    Sandrita Ny medlem

    Blev medlem:
    9 oktober 2009
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej allihop!

    Jag och min pojkvän har bestämt oss att flytta ner till södra Spanien nu i januari, men har inte riktigt bestämt vart än! Har tänkt oss runt Malaga, funderar på vilken sida, om det blir öster eller väster om! Någon som bor därnere och kan beskriva lite mer utbud, hur städerna är såsom Nerja och Benalmadena? Hur långt ligger de från Malaga stad och är de mer som pueblos eller mer utvecklade städer?
    Har aldrig vart i södra spanien, min pappa kommer från Fuerteventura så har bara hållt till där :)

    Skriv gärna och berätta alla era erfarenheter och tips om allt ni kan tänka er!
    Andalusien verkar ju ha allt! Fantastisk natur, andalusiska hästar som jag är svag för, mysigt och pittoreskt, samtidigt som det är liv och rörelse!

    Söker även lägenheter för fullt på segundamano.es, får se om man får nån napp där, verkar tufft, men annars får det bli vandrarhem och söka på plats:)

    Ta hand om er alla! Tacksam för alla svar!

    Saludos Sandrita
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Hej

    Har du försökt med idealista.com. Bra och lättbegriplig hemsida.

    Lotta
     
  4. Infanta

    Infanta Ny medlem

    Blev medlem:
    31 juli 2008
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0
    Spanska hästar

    Jag är också rätt svag för spanska hästar, minst sagt.. :D
    Om du behöver någon hjälp inom den världen, är du välkommen att höra av dig!
    Min hemsida (eng) Yeguada Joa - Home

    Hästiga hälsningar,

    Johanna
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...