Förbipasserande :)

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Katgu, 13 februari 2017.

  1. Katgu

    Katgu Ny medlem

    Blev medlem:
    13 februari 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej allihop! Detta blir mitt första inlägg här på forumet!
    Jag är på plats i Torrevieja, vi ska vidare om ett par veckor, upp mot Valencia :)
    Men jag tänkte kolla medan jag är här om det finns något att göra under kommande veckan? Om det händer något speciellt? Mina vänner är upptagna och jag är lite rastlös! Haha!! Ha en fin kväll allihop!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hej!
    Jag kan bara komma på Karnevalen där processionen går på söndag 19 febr kl 16...går från Plaza María Asuncion. Brukar börja gå senare än så
    in mot centrum...tar tid att komma i gång :)
    Nästa tåg går lördag 25 febr kl 22 från samma Plaza. Båda tågen går längs huvudgatan C/ Ramon Gallud.

    Annars har du den stora marknaden på minst 10 gator på fredag som vanligt.
    Har 0 koll på discon mm :)

    Chao P :cool:
     

Dela sidan

Laddar...