Ett litet tack...

Diskussion i 'Presentationer!' startad av Viktoria, 29 november 2011.

  1. Viktoria

    Viktoria Ny medlem

    Blev medlem:
    14 november 2011
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag har funderat, planerat och drömt om att flytta till Spanien i flera år. Än så länge har jag fått trösta mig med att åka dit någon gång om året, men om ett år är det tänkt att bli av.

    Jag har spenderat många timmar med att leta efter information om vad som behövs göras och hur saker och ting fungerar. Och det mesta finns ju på nätet... Så jag har ju haft en hum om vad som behövs, även om det känts lite byråkratiskt och skrämmande.

    Men sen hittade jag ju er... Och nu fattar jag en himla massa mer. Jag har läst och läst och läst. Tråd efter tråd... Saker och ting blir ju så mycket mer lättförståeligt när det beskrivs av människor som varit med om det själva. Dessutom är det kul att läsa om lite mer vardagliga saker och få en inblick i hur det är att bo där. Och få drömma lite... (Och det behövs i ett, för tillfället, väldans ruskigt Göteborg)

    Så tack.

    Det var bara det jag ville säga.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hola Viktoria!

    Välkommen hit, så kul att du hittade oss spainsmile

    Här försöker ju alla svara så gott vi kan för att
    hjälpa alla Spaniendiggare thumb
    Roligt att få lite feedback. Du har ju själv tipsat lite
    redan har jag sett.
    Kram och tack själv / P :love:
     
  4. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Håller med Preciosa! Välkommen hit! ...och visst är det skönt att drömma bort från detta regniga Götlaborg....
     
  5. frida

    frida Medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    177
    Mottagna gillanden:
    0
    instämmer med alla innan, välkommen hit i dubbel bemärkelse, både hit till forumet och snart kanske till Spanien, samt om du inte hittar alla svar på alla frågor bland "gamla" trådar är det bara starta nya :)
     

Dela sidan

Laddar...