Español de las Islas canarias - Spanska på kanarieöarna

Diskussion i 'Spanska språket' startad av Solemio, 21 februari 2009.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Solemio

    Solemio Ny medlem

    Blev medlem:
    21 februari 2009
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0
    Hola a todos, soy español, de las islas canarias. Cuando querrais practicar español o informaros sobre mi region, por el foro estaré, acabo de descubrirlo.
    Un saludo cordial a todos

    Hello to all, I am Spanish, of the Canary Islands. When it desires to practice Spanish or information on my region, of the forum I will be in favor, I finish discovering it. A warm greeting to you all



    ------------------------------------------------------------------
    Gran Canaria
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Manolo

    Manolo Är här för att hjälpa dig

    Blev medlem:
    9 januari 2008
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    50
    Hola solemio,
    Bienvenido al foro.... A ver cuantos pueden comunicar en Español
    Vamos amigos välkommen in i diskussion!
     
  4. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    ¡Bienvenido al foro, Solemio!
    Creo que la traducción de español a inglés esté hecho "con ayuda" de Google. A falta del texto en español no comprendiera. Por eso, aquí es la traducción en sueco:

    Hejsan allesammans, jag är spanjor från Kanarieöarna. När ni vill träna spanska eller informera er om min landsdel, kommer jag att finnas på detta form, som jag precis upptäckt.
    Hjärtlig hälsningar!

    Solemio, soy sueco y llevo casi diez años en Tenerife. Cuando quisieras practicar sueco, aquí estoy.

    SolenLyser = Hace sol
     
    Last edited by a moderator: 21 februari 2009
  5. Solemio

    Solemio Ny medlem

    Blev medlem:
    21 februari 2009
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack så myket Solenlyser y johanh! :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...