En plats i solen

Diskussion i 'Torrevieja' startad av A-Lotta, 10 december 2012.

  1. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Tittade på En plats i solen på TV8 ikväll. Ett engelskt par som sökte bostad på Costa Blanca. Bilder från bl a Torrevieja, Playa Flamenca och Cuidad Qesada. Programmet finns på TV8 play för den som vill.

    Lotta
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Eckhoff

    Eckhoff Medlem

    Blev medlem:
    3 mars 2012
    Inlägg:
    570
    Mottagna gillanden:
    3
    Såg den, men blev lite besviken. Trodde att dom skulle vara lite mer i staden och husen där men inte så långt ut som dom var. Tänk det spelades in i November 2011 om jag förstod det rätt och jag med familj var där i Februari 2012 när vi hitta vårt hus som faktiskt ligger i stan och där var massor av hus till salu som uppfyllde deras krav bättre än det som visades.
     
  4. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Jag såg också programmet. JAg är av vana lite skeptisk mot sådana här program och tänker att de kan vara "uppgjorda" på ett eller annat sätt. Dvs att de alls inte köpte huset som visades. Allt för att göra ett TVprogram...
     

Dela sidan

Laddar...