Dyrt i Puerto Banus!

Diskussion i 'Malaga' startad av Jensl, 16 maj 2016.

  1. Jensl

    Jensl Ny medlem

    Blev medlem:
    21 april 2015
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    3
    Jag är nyss hemkommen från en vecka i Marbella. En stad som jag gillade skarpt med sin gamla mysiga stadskärna. En dag tog vi en utflykt till Puerto Banus. Gissa om vi blev chockade när ett litet glas apelsinjuice kostade 70 kr! Så dit återkommer vi nog inte igen. :giggle:
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Peztis

    Peztis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    23 januari 2012
    Inlägg:
    794
    Mottagna gillanden:
    112
    Nä, där är det svindyrt, framförallt precis där vid lyxbåthamnen om man sitter där och tittar på alla monstruösa båtar.

    Men man kan strosa där ett tag och sedan fika på andra ställen. Det är ju lite speciellt att se dessa gigantiska båtar, den ena värre än den andra.
     
  4. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej ja jag har varit där och tittat i affärer som inte hade några prislappar så man vågade inte köpa för man visste inte vad det kostade för där frågar man inte vad det kostar man köper det som man vill ha .Har aldrig set så många lyx bilar som här
     
  5. DonBard

    DonBard Aktiv medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2013
    Inlägg:
    293
    Mottagna gillanden:
    46
    Här kan man med skräckblandad förtjusning
    studera kapitalismens totala anarki
    men framförallt hålla sig borta nattetid...
     

Dela sidan

Laddar...