Detaljerad karta över Orihuela Costa

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av Rikard Jönsson, 16 september 2018.

Tags:
  1. Rikard Jönsson

    Rikard Jönsson Ny medlem

    Blev medlem:
    16 september 2018
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på en detaljerad karta över Orihuela Costa. Det jag är ute efter är att namnen på de olika områdena skall vara utmärkta som t.ex. Villamartin. Hittade en bild här i bildgalleriet som var bra men jag skulle även vilja att de mindre områdena var utmärkta. Som t.ex. Verdemar I, II, III och IV i Villamartin. Man kan på den här adressen, http://www.orihuela.es/via-publica-medio-ambiente-y-territorio/callejero-costa/, få en väldigt detaljerad karta över Orihuela Costa och sedan en karta för varje område men det är kombinationen jag är ute efter och att man tydligt ser var gränserna mellan t.ex. Verdemar 1 och 2 går. Någon som sett en sådan karta och i så fall, var kan man köpa eller beställa den. Tacksam för hjälp.
     
    Last edited: 16 september 2018
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. maarli

    maarli Medlem

    Blev medlem:
    11 mars 2008
    Inlägg:
    624
    Mottagna gillanden:
    20
    För "typ" 5 år sedan fanns detaljerade kartor på Orihuela kommunkontor i Playa Flamenca.
    Dels fanns en stor karta på väggen, men också blad i storlek a3 som man fick ta med sig
     

Dela sidan

Laddar...