Dela taxi Torrevieja - flygplats

Diskussion i 'Flyg' startad av matte61, 16 mars 2014.

  1. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    Tänkte prova åt det andra hållet då:)
    jag åker hem 1april med Norwegian kl 06,15... Det är inget april skämt! ;;;;) fast man skulle kunna tro det när man tittar på tiden som man måste gå upp ;:( finns det någon som ska åka hem samma tid och vill dela på taxi till El Altet så vore det bra? ;;;)
    Med vänlig hälsning, Mats
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Sds2490

    Sds2490 Medlem

    Blev medlem:
    14 oktober 2012
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Mats, min kompis åker hem den 1 april och jag tror det var 06:15, jag ska lyssna med honom och återkomma.

    //sds2490
     
  4. Sds2490

    Sds2490 Medlem

    Blev medlem:
    14 oktober 2012
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej igen, han är på.

    Vi bor i Los Frutales i norra Torrevieja.

    //sds2490
     
  5. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    Ok.. Bra :) kan han skicka ett mail till mig på forumet så kan jag uppge mitt telefon nummer i Spanien..eller så kan du förmedla detta om du skickar mail till mig! Mats thumb
     

Dela sidan

Laddar...