Dela husbil ner eller hem ifrån Spanien

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av sanafortis, 17 augusti 2013.

  1. sanafortis

    sanafortis Ny medlem

    Blev medlem:
    17 augusti 2013
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag kommer att flytta ner till Spanien här i höst, och tänkte köra ner med en husbil. Kommer att ha med mig mina två hundar. Vill inte flyga med dom, därför en biltur ner.
    Jag har tänkt hyra en husbil, men skulle då behöva ha nån som skulle kunna köra hem den. Kanske nån som flyttar till Sverige, eller åker hem av annan anledning och behöver lite mer plats eller kanske också reser med hund.
    Kan även tänka mig att ta med mindre möbel eller liknande mot en mindre fraktkostnad, och även ev samåkning från Sverige till Spanien.
    Öppen för förslag.:)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. classe

    classe Ny medlem

    Blev medlem:
    2 oktober 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    husbil till spannien

    Hej, jag heter classe har funderat att ta min husbil till spannien då jag såg ditt
    inlägg. Vad har utgår du ifrån och vad har du tänkt för upplägg.

    MVH
    classe
     
  4. kinng

    kinng Moderator

    Blev medlem:
    24 juni 2014
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    64
    Detta är ett 3 år gammalt inlägg så jag är tveksam till att du kommer får svar. Antagligen är problemet redan löst.
     

Dela sidan

Laddar...