Buss till Spanien?

Diskussion i 'Semester i Spanien' startad av charlie1, 20 oktober 2009.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. charlie1

    charlie1 Ny medlem

    Blev medlem:
    28 januari 2008
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    0
    buenos dias, en fråga.. kan man åka buss till Spanien från Sverige? Om man kan isåfall hur lång tid tar det samt vilka bolag kör?
    Skulle ni ens rekommendera det, det känns ju som ett fasligt långsamt sätt att resa?! varför jag frågar är för att en släkting till mig är väldigt flygrädd.. men vill komma ner och njuta av värmen! :)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. SolenLyser

    SolenLyser Guest

  4. SolenLyser

    SolenLyser Guest

  5. charlie1

    charlie1 Ny medlem

    Blev medlem:
    28 januari 2008
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    0
    jo tåg kanske skulle funka, snarare är det nog bättre! Ska föreslå det! Tack, btw såg att det var 26 grader i dag på Teneriffa, du måste ha det riktigt gött där! tack för hjälpen! på fastlandet är det nu ca 10 grader mindre...
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Hej

    Har åkt direktbuss till Costa Brava en gång för många år sedan och kommer aldrig att göra om det.));). Det tog 28-29 timmar. Har du kollat med tågluffarkort? Info finns på SJ:s hemsida.

    Lotta
     
  8. SolenLyser

    SolenLyser Guest

  9. charlie1

    charlie1 Ny medlem

    Blev medlem:
    28 januari 2008
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    0
    o dios mios nästan 30 timmar!!!!!!! Å då är det ju ett par timmar till om man ska till Costa del Sol...
     
  10. rulle

    rulle Ny medlem

    Blev medlem:
    16 februari 2008
    Inlägg:
    228
    Mottagna gillanden:
    3
    Riskbedömning...
    Om vi gör en personlig ”riskbedömning” av tre timmar på ett flyg, eller omkring trettio timmar i buss, där oftast trafiken och vinteraktiga vägar utgör en fara vid denna årstid. Om logiken får bestämma så bör ju flygresan vara betydligt mindre riskfylld.
    Mitt tips, satsa istället på en kurs för att bota flygrädslan!
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    Vill man bota flygrädslan finns en utmärkt kurs i filmen "Sällskapsresan". Den fungerade ju!
     
  13. PeterLarsson

    PeterLarsson Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    245
    Mottagna gillanden:
    9
    hehe.. åberg står och säger "jag kan flyga - jag är inte rädd... jag kan flyga - jag är inte rädd...." :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...