Bröllopstårta/konditori i närheten av San Agustin

Diskussion i 'Gran Canaria' startad av jessi_sweden, 26 januari 2015.

  1. jessi_sweden

    jessi_sweden Ny medlem

    Blev medlem:
    26 januari 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Min fästman och jag har med kort varsel besämt oss för att gifta oss i Svenska kyrkan i San Agustin :) Ska spela på ett fiolläger där, så det ska bli kul! Funderar på om det går att hitta något ställe i San Agustin alternativt i närheten där man kan beställa en bröllopstårta, eller i alla fall en tårta att bjuda de som spelar på bröllopet på! Har någon förslag? Kan tyvärr inte baka själv då lägenheten vi ska bo i inte har ugn.
    Tack på förhand!
    Ha de!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. PABO

    PABO Ny medlem

    Blev medlem:
    3 januari 2014
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0
    Bröllopstårta

    Det har funnits ett svenskt konditori med sv bakverk i Playa de Inglés i det stora köpcentret. Kolla med dem, tyvärr jag inte kommer ihåg namnet -Googla
    Lycka till med tårta o bröllop ! // PABO
     
  4. jessi_sweden

    jessi_sweden Ny medlem

    Blev medlem:
    26 januari 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Ok! Tack för tipset. Får se om jag hittar det. Allt gott!
     
  5. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050

Dela sidan

Laddar...