bo i Altea

Diskussion i 'Uthyres' startad av patrik00000, 16 maj 2013.

  1. patrik00000

    patrik00000 Ny medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2013
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan tänkte åka till altea en längre period, varit där 5 ggr innan men nu minst 6 månader( längre om man får jobb där)
    har kikat runt lite på lägenheter och skiljer väldigt mycket i pris.
    någon som har tips om nån lägenhet /litet hus att hyra där?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Ran22

    Ran22 Ny medlem

    Blev medlem:
    8 januari 2013
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    4
    Jag har tidigare haft kontakt med en engelsman som heter Martin Prince. Han och hans kompanjon har flera lägenheter i Altea gamla stad. Mannen är hjälpsam och informell. Jag har tappat bort adressen till hans hemsida, men om du kontaktar honom via http://www.semesterbostad-spanien.se/ där han annonserar får du hans hemsideadress och också förslag till bostad o priser för långtidsboende. Annars har idealista.com många olika lägenheter/hus i Altea för olika prisklasser.
     
  4. patrik00000

    patrik00000 Ny medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2013
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för snabbt svar:)
    ska jag genast kolla upp.
     

Dela sidan

Laddar...