Blivande spanjor!!

Diskussion i 'Presentationer!' startad av Delmundo, 13 oktober 2011.

  1. Delmundo

    Delmundo Ny medlem

    Blev medlem:
    13 oktober 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej alla glada!

    Har läst runt lite på forumet sen jag bestämt mig för att flytta ner till Spanien (Madrid) och tycker det ser kanon ut det här:) Jag heter Johan, har tidigare bott utomlands i såväl England som Norge men nu bestämt mig för att det är hög tid att lära sig spanska!!

    Upplägget är att flytta ner under en period på några månader, studera och se hur det känns (läs hur enkelt det är att få arbete), för att sedan förhoppningsvis bli mer eller mindre permanent... Alla tips (framförallt om boende) uppskattas!

    Hörs och ses!

    Johan
    spainsmile
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. pozuela

    pozuela Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2011
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    6
    Välkommen hit! Här kan du få allehanda tips och råd av dem som tom bor i Madrid.
    Jag kan tänka att där finns alla möjligheter som en storstad har. När jag har besökt Madrid har jag bott hos folk som är medlemmar i International Coachsurfers, Hospitality Club eller liknande. Medlemskap är gratis, sen kommer man överens hur länge man kan stanna. Det brukar vara några nätter, men kan vara ett alternativ till att börja med.
     

Dela sidan

Laddar...