Biltransport till Sverige

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av Axel, 22 april 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Axel

    Axel Ny medlem

    Blev medlem:
    22 april 2008
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej

    Jag läser f n ett utbytesår i Barcelona fram t o m Juni. När jag avslutat mina studier här hoppas jag på att kunna återvända till Sverige landvägen. Jag undrar däför om det är någon som vill ha sin bil uppkörd till någonstans i Sverige? Jag är flexibel med upphämtnings- och avlämningsort. Om ni är intresserad finns jag på [email protected] eller +34693252991.

    Mvh, Axel
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. james

    james Ny medlem

    Blev medlem:
    10 januari 2008
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0
    biltransport från spanien

    hej Axel, välkommen till spanienforumet, bra idé/tjänst du erbjuder. Jag eller rättare sagt min mor kan tänkas vara intresserad av detta. Hon har en saab i södra spanien, som hon vill på nåt sätt få upp till sverige. Återkommer till dig om detta.utrop2
     
  4. Axel

    Axel Ny medlem

    Blev medlem:
    22 april 2008
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Gör gärna det. Jag försöker planera en roadtrip hem till Sverige som semester med min flickvän, så jag hoppas att det finns någon som kan vara intresserad av mitt erbjudande.
     
  5. betty

    betty Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    1
    datum

    Hej axel, vet du lite närmre vilken vecka det gäller?
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Axel

    Axel Ny medlem

    Blev medlem:
    22 april 2008
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Helst vill jag kunna få upp bilen innan midsommar (vill ju inte gärna missa sillen o nubben). Isåfall vill jag lämna Spanien i början av v24 (runt 10/6) för att det inte ska bli för hetsig körning.

    Det avgörande är dock hur mina tentor går. Jag har en omtentaperiod i Juni och har jag otur måste jag skriva den sista 17/6, så då blir den ursprungliga planen svår att hålla. Jag siktar ändå på att vara hemma innan slutet på Juni.
     
  8. betty

    betty Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    1
    ok, tack då vet jag. Jag ska vidarebefodra detta till min vännina som kan tänkas vara intresserad av detta. Det är lite jobb att bila upp. Har du körkort?......... skojade bara hihi
     
  9. Axel

    Axel Ny medlem

    Blev medlem:
    22 april 2008
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Jadå, sen 7 år tillbaka om det räcker :).

    Min flickvän har också körkort, så jag slipper köra hela sträckan själv förhoppningsvis.
     
  10. Axel

    Axel Ny medlem

    Blev medlem:
    22 april 2008
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej igen

    Om det är någon som är intresserad får ni gärna höra av er rätt snart. Blir tvungen att köpa flygbiljetter rätt omgående om jag inte hittar någon som nappar på mitt förslag.
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. betty

    betty Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    1
    hej axel, min väninna kommer att behålla sin bil här under sommaren. Men hoppas någon annan behöver ha sin bil uppkörd. Lycka till
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...