Biljetter till Fotbollsmatch

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Karost, 23 december 2014.

  1. Karost

    Karost Medlem

    Blev medlem:
    2 februari 2014
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0
    Är det någon som har bra tips om hur man enkelt kan förköpa biljetter till matcher i Elche, när man inte är på plats i Spanien. Det finns ju vanliga siter som säljer matchbiljetter, men de är oftast dyrare än vanligt.

    Vi har tänkt oss ner och se matchen i slutet av januari, Elche-FC Barcelona, och vill inte chansa på att det finns biljetter kvar. Vi kommer ner samma dag som matchen är (om de inte flyttar den förstås).

    Finns det någonstans i Torre som de säljer matchbiljetter?

    //Karin

    tomtejul
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. ph69

    ph69 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 oktober 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Det verkar svårt att köpa biljetter via Elches hemsida. Ingen som har något tips förutom de internationella biljettbolagens svindyra biljetter
     
  4. lillamy

    lillamy Ny medlem

    Blev medlem:
    21 september 2014
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    0
    skicka mail till dom.. så får du svar inom en dagjulgrantomte
     
  5. ph69

    ph69 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 oktober 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Ok tack för tipset
    Verkar lite omständigt sätt att sälja biljetter, ska ner den 15/1 för att kika på lite bostäder så jag tänkte se Elche mot Barcelona på kvällen men det det verkar lättare sagt än gjort att fixa biljetter.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Vad kostar det att se en match?
     
  8. ph69

    ph69 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 oktober 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja det är frågan, hittar biljett för ca 1000 kr hos biljettkrämarfirma men borde vara billigare via officiella kanaler.
     
  9. åsa51

    åsa51 Medlem

    Blev medlem:
    2 april 2013
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    4
    Hej Kommer du undan med 1000 kr så ska du nog va nöjd,dom tog 150 euro för dom billigaste ifjol mot Barca ,samma priser när dom möter dom tre bästa,betydligt billigare andra matcher,ska va för att dom ligger i botten nu dåtomtejul
     
  10. kere

    kere Medlem

    Blev medlem:
    25 november 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag tror de bara säljer sina officiella biljetter vid biljettkontoren runt arenan. Jag var och kollade mot Atletico Madrid och betalade 60€.

    Hälsningar
    Kere
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej gå på en bar å ta en öl och se matchen på tv helt gratis förutom ölen
     
  13. Karost

    Karost Medlem

    Blev medlem:
    2 februari 2014
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja man kan nog får tag i biljetter till lite lägre pris om man köper vid arenan. Men det finns ju en risk att bli utan då kan jag tänka mig. Verkar som man är tvingad att köpa dyra biljetter om man ska vara garanterade plats.
     
  14. Sds2490

    Sds2490 Medlem

    Blev medlem:
    14 oktober 2012
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Var på Real Madrid förra året, köpte biljett 15 min innan start och betalade 1000 när jag bad om billigaste biljetten.
    Gick tom bra att parkera bilen 100 m från arenan.
     
  15. LarsBabs

    LarsBabs Ny medlem

    Blev medlem:
    30 juni 2013
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag var på Barca förra året. Åkte upp till stadion 3 dagar innan.
    Fick biljetter på 2:a etaget mitt på kortsidan.
    Vi såg perfekt, biljetterna kostade 55€/st.
     
  16. Karost

    Karost Medlem

    Blev medlem:
    2 februari 2014
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0
    Det låter ju helt kanon!! Får planera bättre nästa gång! Vi kommer ner samma dag som matchen är! Det var därför jag lura lite på om man kunde förköpa på nåt smidigt sätt!!
     
  17. kinng

    kinng Moderator

    Blev medlem:
    24 juni 2014
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    64

Dela sidan

Laddar...