Behöver er hjälp

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av Mia, 27 juli 2010.

  1. Mia

    Mia Ny medlem

    Blev medlem:
    27 juli 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan!
    Jag blev verkligen glatt överraskad över denna sida. Kul att man håller den levande.
    Jag tänkte ge mig på att genom er hjälp söka jobb i Torrevieja (helst, även öppen för annat)
    Jag är en väldigt glad och pigg tjej på 32 år som tillsammans med min man beslutat oss för att ta steget och flytta till solkusten. Jag driver just nu en annonssajt men har erfarenhet inom butik och vården. Jag är öppen för det mesta och skulle verkligen behöva er hjälp för att kunna ta detta steget. Alla tips mottages med glädje. ;:;;)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hola Mia..

    ..och välkommen till forumet...

    Vet inte om det är så många här inne som bor eller känner till så
    mycket om Torrevieja. Känns som att jag alltid (och några till..)
    svarar härifrån men hoppas du får fler tips.
    Det bästa är ju att åka ner och kolla runt på de ställen jag skrivit om
    och i de fall det går - mejla el ring företag.
    Ang restauranger så har dom ofta lapp om jobb på fönstren tex.
    En del vill ju ha skandinavisktalande och som kan engelska. Spec inför sommarsäsongen.

    Jag gav en "uttömligt" svar - efter min förmåga till Mihox ));).. här i denna tråd.
    Om du inte läst detta svar så gör det.

    Hoppas du får mer tips! Suerte /P ;;;;;)

    PS. Ang Torre så läs inläggen som jag hasplat ur mig om du klickar på
    mitt nick. Gå sen till alla inlägg på vänster sida, du får lite att göra..DS.
     
  4. Mia

    Mia Ny medlem

    Blev medlem:
    27 juli 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för svar. Det uppskattas. Ska kolla dina tidigare inlägg.:)
     
  5. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Mia

    Mia Ny medlem

    Blev medlem:
    27 juli 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Tyvärr kan jag inte spanska så pass bra. Tänkte mer kanske kunna börja jobba på hotell som städare elr dylikt då språket inte är det viktigaste,annars vill jag klart lära mig spanska så jag kan vidga vyerna en aning och söka andra jobb. Tack ändå för tipset :)
     

Dela sidan

Laddar...