Au Pair sökes

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av Anixi, 31 maj 2010.

  1. Anixi

    Anixi Ny medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi söker dig, glada, utåtriktade au pair för att ta hand om 2 barn (pojkar 7 och 3 år gamla) samt utföra lättare hushållsysslor. Simkunnighet krävs då vi har pool och treåringen inte kan simma. Du kommer att bo i ett eget rum med eget badrum. Arbetstid ca 30h per vecka plus 2-3 barnvaktskvällar per vecka. Lön 80 euro i veckan. Engelska ett måste, spanska ett plus (finns även språkskola närliggande). Tillträde snarast. För mer information kontakta Natalie på [email protected]. Hoppas på att höra från dig snart!:)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. anna9

    anna9 Ny medlem

    Blev medlem:
    18 januari 2008
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Natalie, var i Spanien bor ni?
     
  4. Anixi

    Anixi Ny medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    I Benidoleig. En liten by mittemellan Valencia och Alicante.:) Glömde att nämna det sist. det finns även en språkskola nära med gratis kurser i spanska.
     
  5. Bia

    Bia Ny medlem

    Blev medlem:
    16 juni 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, Låter intressant.
    Hur länge varar arbetet? Är det ett år eller mer?
    Kan tyvärr inte spanska men tar gärna kurser.
    Vilket språk talar barnen?

    /Bia
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Anixi

    Anixi Ny medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Vad kul att du är intresserad. Barnen talar både engelska och spanska så att du inte kan spanska är inte några problem. Vi behöver någon som kan börja så snart som möjligt! Barnen har redan slutat skolan och det är lite bråttom... Vi söker antingen någon som kan arbeta över sommaren (börja nu till augusti) eller någon som vill börja nu och stanna i ett år. Det är vilket som. Du kan kontakta mig på mailen [email protected]. Så ska jag berätta mer om tjänsten.

    har du jobbat med barn tidigare?

    MVH
    Natalie
     
  8. saaraerikssoon

    saaraerikssoon Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Om detta fortfarande är tillgängligt är jag en tjej på 18 år som har jobbat mycket med barn och har studerat spanska på högstadiet i 4 år..

    Jag tar studenten i juni och skulle gärna vilja prova på något nytt :)

    MVH
    Sara
     
  9. emiliaandersson

    emiliaandersson Ny medlem

    Blev medlem:
    3 mars 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Fortfarande aktuellt?

    Hej!

    Jag hittade också hit som av en slump. Har ni hittat en au pair eller är det fortfarande aktuellt? Jag tar studenten i Juni i år från IB-programmet i Malmö och vill gärna spendera en sommar utomlands innan jag börjar plugga. Har gått internationell skola på gymnasiet med undervisning på engelska men pratar svenska som modersmål. Har även suttit barnvakt åtskilliga gånger åt en familj med barn på 1, 4 och 6 år.

    Hör gärna av er om det fortfarande är aktuellt!
    [email protected]
    Emilia
     
  10. SandraM

    SandraM Ny medlem

    Blev medlem:
    22 augusti 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Natalie!
    Aktuellt för hjälp nu i höst/vinter 2011/2012?
    Jag är 24 år, arbetat länge i Sverige, men vill nu ta steget och flytta till Spanien.
    Har tidigare arbetat med barn, dagis. Har även en systerson jag träffar så ofta jag bara kan. Har körkort sedan 5 år, självklart simkunnig, Du får gärna kontakta mig, [email protected]
     

Dela sidan

Laddar...