Att köpa bostad i Torrevieja

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Kjell Fohrman, 27 februari 2018.

1. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Lysande o ska ha det i åtanke när jag acklimatiserat mej

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende, flyg och hotell i Spanien. Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på info@spanienforum.se.
  3. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Trist att läsa då jag rankar dej högt härinne. Har läst mycket av dej o är full av beundran för bl.a. din lokalkännedom!

Preciosa gillar detta.
  4. Kjell Fohrman

Kjell Fohrman Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    147
    Dessvärre är det ju så att även om 99 av 100 är positiva till det som skrivs så tar man av någon anledning åt sig av just det som den 100 skriver (även om man borde skita i denne). Jag uppskattar definitivt den info som du har gett här i forumet under årens lopp (y)

Preciosa gillar detta.
  5. Preciosa

Preciosa Veteranmedlem

Mottagna gillanden:
    485
    Nej så är det, jag ska inte klaga för de flesta har givit mig mycket uppskattning genom åren och vänner har jag kvar sen forumets början :)
    Nu har vi en moderator som inte accepterar att folk har en egen agenda här samt personliga påhopp vilket jag uppskattar mycket!!
    Det är kanonbra!
    Chao P :p

6. Kjell Fohrman

Mottagna gillanden:
    147
    Ingen mer som har några bra ideer på hur man som icke-spanskspråkig kan få kontakt med andra människor?
    Jag fick tidigare ett tips om ett café på Svenska Kyrkan och frågade då var denna låg, men fick inget svar. Någon som vet?

7. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kyrkans lokaler ligger vid Avenida de las Cortes Valencianas. Adress Calle Luis Cánovas Rodriques 4, Torrevieja.

Kjell Fohrman gillar detta.
  8. Kjell Fohrman

Mottagna gillanden:
    147
    Tack

9. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
  10. Kjell Fohrman

Mottagna gillanden:
    147
    Det ligger dock en rejäl bit ut (är ofta ute på A. Valencianas men då betydligt längre in mot stan) - men kanske drar det i våffeltarmen så mycket när man är därnere så man beger sig ända dit ut.

11. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Jo jag märkte också att det ligger en bit ifrån mina jaktmarker men blir suget för starkt kanske vi kan dela på en taxi ;) Alternativet är att införskaffa ett eget våffeljärn men då missar man ju den sociala biten

Dela sidan

Laddar...