Att köpa bostad i Torrevieja

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Kjell Fohrman, 27 februari 2018.

1. Sharky

Sharky Känd medlem

Mottagna gillanden:
    266
    Elektroniskt från SUMA email eller något svårare?
    Jag har allt på autogiro men ser aldrig några underlag!

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende, resor och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på info@spanienforum.se.
  3. Helen1

Helen1 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    155
    Vi har också autogiro men vi har alltid fått underlag, först med snigelposten men sedan några år elektroniskt.
    /Helen

Sharky gillar detta.
  4. PerMor

PerMor Medlem

Mottagna gillanden:
    18
    kollade Fuskbyggarna på Tv4 denna vecka och en som åkte ner till Costa Blanca och fortsatte bygga
    som verkade mindre seriös

5. Kjell Fohrman

Kjell Fohrman Känd medlem

Mottagna gillanden:
    289
    Det finns säkert både bra och dåliga "svenska företag" (likaväl som spanska) i Torrevieja.
    Jag tycker dock det är minst sagt märkligt att så många svenskar som bor här absolut skall använda ett "svenskt" företag när de vill ha ett jobb utfört härnere. Jag tycker att om man har en bostad i Spanien så skall man här använda ett spanskt företag, på samma sätt som jag vill att ett svenskt företag skall göra jobbet på min bostad i Sverige.

Sharky, RochA, DiBo och 4 andra gillar detta.
  6. Nalle

Nalle Känd medlem

Mottagna gillanden:
    447
    Nordiskt bygg och badrum heter firman som inlägget handlade om eller Massimo bygg...
    Sen kan jag hàlla med Kjell helt och hàllet, kan iofs förstà att det kan kännas tryggare med nàhon som pratar ditt spràk, men det är ju sà att engelsän lurar engelsmän, skandinaver lurar skandinaver etc etc i mycket högre grad än spanjorer lurar utlänningar.

DiBo, Los Suecos, Sharky och 3 andra gillar detta.

Dela sidan

Laddar...