Arbete

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Svante.J, 4 januari 2020.

  1. Svante.J

    Svante.J Ny medlem

    Blev medlem:
    4 januari 2020
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, Buenos,

    Jag heter Svante och skulle behöva lite assistans, goda råd eller att någon pekar i rätt riktning.

    Har bott i, och bor nu i Alicante. Rest jorden runt i arbete så länge att man kan säga att det började när jag gick i kortbyxor. Efter en skilsmässa lämnade jag med varm hand över min lägenhet i Stockholm till min f.d. fru och våra två barn. Utan att bråkas, så gör man inte.

    Jag undrar om någon "känner" någon eller på något sätt skulle kunna guida mig rätt för att arbete i Torrevieja. Jag har en bred bakgrund. Allt ifrån att redan från tidig ålder fått arbeta hos min Farmor (Mamié) på Café Java på Sveavägen där jag fick en erfarenhet av restaurangarbete. Tog det med mig och arbetade genom min utbildning på barer och restauranger i Sverige, Spanien (8 säsonger) och England.

    Annan erfarenhet jag har är som Fastighetsmäklare (utbildning), försäljning och marknadsföring. Inget uppdrag skulle kännas mig främmande och jag är säker på att i allra högsta grad leverera oavsett bransch eller position.

    Jag pratar Spanska tillräckligt bra för att ta mig fram utöver middagskonversationer. Engelska som jag vore född i U.K. Svenska, "Skandinaviska", Tyska och lite Franska. Det blev Spanien där jag känner mig trygg med språk och kultur.

    Finns det någon som skulle kunna hjälpa en god och trevlig kille i sina bästa år med ett arbete vore jag för evigt tacksam.

    Vänligen,

    Svante
    https://www.linkedin.com/in/svante-julin-16b42832/
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Gyllis

    Gyllis Känd medlem

    Blev medlem:
    28 april 2017
    Inlägg:
    523
    Mottagna gillanden:
    604
    ¡Hola Svante!
    Tycker att det låter som att du besitter bättre kunskaper än de flesta mäklarna jag har stött på här i Spanien – speciellt språk. Kolla ut ett gäng mäklare, svenska och engelska, och kontakta dem och presentera dig själv och lyft fram dina kunskaper.
    Skulle förvåna mig mycket om ingen av dem nappar, speciellt de engelska behöver personer som behärskar andra språk.
    Lycka till!
     
  4. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Skicka mig din CV pà Spanska. bmansson (at) tmgrupoinmobiliario punkt com
    Vi anställer just nu.
     
    PerMor gillar detta.
  5. PerMor

    PerMor Aktiv medlem

    Blev medlem:
    9 oktober 2017
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    44
    Jag har oxå planer på att flytta ner så jag har skickat ett mail dig ;)
     

Dela sidan

Laddar...