Allhelgona

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Bitteju, 22 augusti 2014.

  1. Bitteju

    Bitteju Medlem

    Blev medlem:
    1 november 2013
    Inlägg:
    71
    Mottagna gillanden:
    1
    Jag är lite tidigt ute men vet ngn om "mataffärerna" är öppna på allhelgona. Jag kommer nämligen ner då (lördag 1/11). Vore trevligt att kunna handla lite till frukosten.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hej!

    Jag tror att det är ganska stängt eftersom dom t.o.m flyttade på marknaden förra året när "El día de Todos los Santos" firades fredagen 1.11.
    Det är ju en döhelig helg det här för spanjorerna som helgar helgon :)

    Men dom har ju lättat lite på öppettider och kanske Carrefour har öppet.
    När du kommer till nov kan du titta här vad som står. "Abren" betyder öppnar och titta på Comunidad Valenciana som vi tillhör.
    Spara ner länken.
    http://www.carrefour.es/tiendas-carrefour/aperturas-en-festivos/hipermercados/default.aspx

    Annars har väl en och annan jourbutik öppet.

    Chao P :sol:
     
  4. Anita51

    Anita51 Ny medlem

    Blev medlem:
    16 oktober 2013
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    0
    Är restaurangerna öppna allhelgonahelgen?
     
  5. Ran22

    Ran22 Ny medlem

    Blev medlem:
    8 januari 2013
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    4
    Tror inte att det finns någon helg i spanien då restaurangerna stänger. :)
     

Dela sidan

Laddar...